Translate

sâmbătă, 12 martie 2011

AM FOST PREMIATA!!!!! URAAAAA!!!!!

Multumesc pentru aceste premii minunate lui Mimmi http://bucatepealese.blogspot.com/2011/03/premiu-de-la-mine-pentru-tine.html?,care dovedeste o apreciere si cuvinte frumoase despre bucataria mea si bucatele ei.O pup si ai doresc tot binele din lume!!!!!
Acest premiu are 2 conditii:
1).Sa fie postat pe blogul celei premiate
2).Sa fie oferit mai departe altor 10 persoane
Din partea mea aceste premii merg mai departe la:
   Bianca,Daniela,Mirela,Danutza,Violette,Cristina,Lilli,Gabriela,Pansy,Doinitza,Yvonne,Juci,Elena,,Sara&Miki,Oana,Davella,Judy,Medi
Eu am depasit numarul 10,dar sper sa fiu prea aspru criticata,dar nu pot sa nu dau celor dragi mie.Bineinteles ca sunt mult mai multe bloguri pe care eu le apreciez si le urmaresc cu mare drag,dar m-am oprit cu premierea ca sa mai ramana si pentru altii.Va pup pe toate cu mare drag si daca cineva ramane nepremiat sa stie ca poate lua premiul de la mine.PPPUUUPPPP!!!!

19 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru premiu.
    O seara frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Esti o scumpa! Pupiciii

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca te-ai gandit la mine.
    Te puppp

    RăspundețiȘtergere
  4. mirela draga,iti multumesc sunt simpatice pemiile.

    RăspundețiȘtergere
  5. lasa ca am uitat sa te felicit,ceea ce era cel mai important!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpa mea Mirela!
    Felicitări pentru premii!
    Le meriți din plin..la rândul meu
    îți mulțumesc pentru premii deși
    nu le merit(fiind pe alt domeniu)
    dar trebuie să recunosc că urmăresc
    câteva bloguri culinare și fur câte-o rețetă.
    O duminică frumoasă și plină de bucuri!
    Te sărut cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult Mirela.Esti tare draguta ca te-ai gandit la mine.
    Te pup si-ti doresc o duminica excelenta.

    RăspundețiȘtergere
  8. uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..sssi din partea mea!!!!!!!...felicitari...ssi la cat mai multe reteteeeeee....pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragele mele prietene,va multumesc pentru multumirile voastre,ma bucur din suflet ca v-au placut,aveti bloguri minunate chiar daca nu toate sunt culinare,un 10 tot meritati,as fi vrut sa premiez mai multe bloguri si bucatarese,dar asa cum am spus si mai sus,las si la altii loc de premiere.
    Va pup cu mult drag si va doresc o Duminica cat mai frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc foarte mult ca te-ai gandit la mine. Acum am reusit sa postez, dar foarte greu merge pagina ta. De aceea nu ajung sa comentez mereu. Daca si la mine intampini probleme sa-mi spui. Pupicuri si o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu multa placere Sara,,,,depinde,o data merge mai bine,o data mai rau,,,,nu stiu ce sa zic si de merge cateodata greu,,,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc din suflet ca te ai gindit si la mine.
    Te pup cu drag! Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca dragalase mai sunt.Multumesc tare mult draga mea Mirela.Le-am ridicat numai ca poate imi dai un ragaz sa ma insanatosesc putin (sunt racita cobza)ca sa le postez.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti multumesc mult de tot, Mirela, te pup cu drag. Nu stiu daca merit premiul, dar daca tu spui ca da, atunci trebuie sa ma ridic la nivelul premiului acordat, nu? :) As vrea daca se poate sa spui ce poza sa iau? Doar prima, sau pe toate 3? In acest ultim caz cea de-a doua trebuie modificata? La nume, ma refer.

    RăspundețiȘtergere
  15. Uraaaaaaaaa,a primit blogul meu primul premie.Multumesc frumos Mirela.

    RăspundețiȘtergere
  16. Juci,cu multa placere,te pup cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Medi,iti doresc multa sanatate cat mai repede,,,,,premiile le postezi cand poti ti,,,,te pup si fa-te bine cat mai repede!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oana,eu premiile de la Mimmi le-am primit,ridica-le nemodificate sa stie lumea ca initiativa era a ei.Pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mirela,ma bucur tare mult ca-ti plac!puppp!!

    RăspundețiȘtergere