Skip to main content

CARTOFI FIERTI CU BRANZA SI SMANTANA

Astazi fiind satui de sarmale,tarte si ce mai era prin frigider,mi-am amintit cum ne hranea bunica in copilarie si sotul meu fiind liber s-a oferit sa pregateasca el masa astazi,si uitati ce a iesit:
  4 cartofi
 100 gr smantana
 100 gr branza
 100 gr salam uscat
 sare,piper,boia
 1 painica cu usturoi
   Cartofii se fierb in coaja,se decojesc si se feliaza pe farfurie peste care presaram sare,piper si boia,langa punem cateva felii de branza si salam iar atasat de acestea o gramajoara de smantana.
   Noua ne-a placut foarte mult combinatia.
    Se serveste rece ca aperitiv sau cina.
   Si cum am fost servita la pat am pozat direct la sursa.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks