Translate

sâmbătă, 15 mai 2010

RULADA CU VANILIE,COCOS SI CAPSUNI

Blat:5 oua
       1 budinca de capsuni
       2 linguri faina
       5 linguri zahar
       3 linguri ulei
 Galbenusele se amesteca cu uleiul,zaharul ,faina ,budinca,apoi cu albusele batute spuma.Se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si se coace 15 minute.Se ruleaza cald.
Crema:1 budinca vanilie
            400 ml lapte
            2 linguri amidon
            3 plicuri zahar vanilat
            150 gr zahar
             150 gr unt
            300 gr capsuni
      Budinca se amesteca cu zaharul ,amidonul,zaharul vanilat si laptele si se fierbe pana se ingroasa,rece se amesteca cu untul frecat.
   Se desface rulada,se aseaza un strat de crema,se pun capsunile,se ruleaza la loc,se decoreaza cu crema si capsuni.

12 comentarii:

  1. Ce bine arata! O vedeam acolo pe tabloul meu de bord parca erea o bratara.
    Sigur este delicioasa, bravo esti o mare gospodina am vazut ca nu obosesti deloc.
    Sfarsit de saptamana placut!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela ce bine arata!!!!Senzational!!!!Ai premii pe blogul meu....daca-ti face placere!!!!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela iti multumesc din suflet,daca iti face placere poti lua poza sa o postezi,desi tava nu-i tocmai de expozitie,dar are capac si de asta ma tot folosesc de ea,ca o pot pune in frigider acoperita.Mai obosesc si eu cateodata,astazi chiar nu m-am simtit deloc bine,dar tot nu m-am lasat.Te pup si eu si o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Yudy din suflet,ma bucur ca-ti place,o sa le iau cu placere.Te pup si o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai da ce minunatii faci tu aici,da bucataresti nu gluma!arata de nota 20,brava,faci numai bunataturi!te pup si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow!arata superb iar gustul cred ca e pe masura!Felicitari!xxx

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Carmen,intradevar este buna.O seara placuta si te mai astept!Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Gabriela,esti draguta,asa fac de cand ma stiu(chiar de mic copil),te pup si eu si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Alison.Te pup si o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce frumos ai ornato ..si ce bine arata ..suuuper

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Anca,ma bucur ca-ti place.

    RăspundețiȘtergere