Translate

sâmbătă, 4 decembrie 2010

PRAJITURA CU COCOS SI CONIAC

Aceasta prajitura o dedic tuturor celor care imi apreciaza munca aici(virtual)in dar de Mos Nicolae!!!!
Blat:
5 oua
200 gr zahar


 4 linguri ulei
200 gr faina
1 praf de copt
100 gr nuca cocos
Ouale se mixeaza cu zaharul pana isi dubleaza volumul,se adauga uleiul,mixam,se adauga nuca decocos,faina si praful de copt,omogenizam cu o spatula si turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si coacem 25-30 minute la foc potrivit.
Crema:
3 oua
200 gr zahar
200 gr unt
1 esenta coniac
Ouale cu zaharul se fierb pe baie de abur pana se ingroasa ,se lasa la racit.Mixam untul spuma si amestecam cu crema de oua racita,adaugam coniacul si omogenizam.
Sirop:
1/2 cana apa calduta
3-4 linguri zahar
cateva piacturi de coniac
Se amesteca toate pana se topeste zaharul.
Blatul se taie in doau,se insiropeaza fiecare foaie,asezam pe una din foi 1/2 din crema,acoperim cu cealalta foaie insiropata,punem cealalta 1/2 de crema si presaram din abundenta cocos.

8 comentarii:

  1. Io-s prima si felia aia mare e a mea! hi,hi,hi si daca-i cu coniac o sa mai cer si a doua felie! N-am inteles ce-i cu "esenta de coniac"...am crezut ca ai pus Hennessy sau Alexandrion, ceva...
    Foarte frumos decorul-a2-a poza, bravo! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc draga mea.dar dak poti sa mi o pastrezi pana la craciun......ar fi super! arata super si cred k mi ar place tare mult.pupici si la at mai multe retete!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur e o aroma super, imi place si mie, trimite o bucata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce apetisanta!
    Cred ca ii place si la Mosu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Liana,inca mai am prajitura,asa ca te astept,,,,,poti pune orice coniac iti place,eu am pus esenta de coniac,,,,este in sticlute la fel ca esenta de rom,vanilie,fistic,etc.eu am cumparat de la unguri,,,,ca la noi in afara de rom,vanilie,migdale,lamaie,,,,nu prea ai ce lua.Te pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. me and you,iti pastrez cu mare mare drag,,,,dar mai bineiti dau ce fac atunci si vor fi proaspete,,,,te pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Surac cu mare drag,lasa adresa,,,,

    RăspundețiȘtergere
  8. Juci,cu siguranta lui mosu ai va place,,,,

    RăspundețiȘtergere