Translate

duminică, 3 aprilie 2011

PRAJITURA CU COCOS,CIOCOLATA,ROM SI STAFIDE

Blat:
3 oua
3 linguri apa rece
6 linguri zahar
2 linguri ulei
2 linguri faina
4 linguri nuca de cocos
1 lingurita praf de copt
Se bat albusele cu zaharul si apa,se adauga uleiul,faina cu praful de copt cernute si cocosul.se toarna compozitia in tava mare tapetata cu hartie de copt si se coace 15 minute la foc potrivit.Re ce se taie in trei foi.
Crema:
2 plicuri budinca instant de ciocolata
aroma de rom
stafide inmuiate in rom(100 gr)
250 ml frisca lichida
Budinca se face cf instructiunilor,se adauga romul si stafidele si rece se amesteca cu frisca batuta.Se imparte in trei.






Se unple foile,punem si stratul de deasupra pe care al ornam cu ciocolata topita si stafide.
Se da la rece.

9 comentarii:

  1. Asa adiere de rom,ciocolata...m-a adus pe la tine!
    Cred ca este fooooarte buna prajiturica asta !
    Imi place!
    Seara frumoasa!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Are tot ce-mi place,super!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place prajiturica ta! FElicitari ai facut o prajiturica cu un aspect deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte, foarte faina si apetisanta.
    Te pup si-ti doresc o zi faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună scumpa mea!
    Mă uimești pe zi ce trece
    cîte dulciuri faci..!
    Să ai o săptămână minunată!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc din suflet pentru aprecieri!!!!
    Ionela,daca vezi mesajul meu,fa ceva cu comentariile,ca nu pot sub nici o forma sa-ti scriu,,,,,,,,nu-ti apare "postati comentariu",ma lasa sa-l scriu dar nu-l pot trimite.
    Va pup cu mare drag pe toate!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ionela,am incercat acuma din nou sa-ti scriu,,,,si nu merge,,,,,ajung la verificare cuvant si imi apare scris doar pe jumatatea cuvantului,,,mai jos este pauza si nu-l pot trimite,,,,,eventual sa scoti verificarea cuvinteler.pupp!!!

    RăspundețiȘtergere