Skip to main content

PRAJITURA CU MERE

Ieri am avut musafiri pe o fiinta foarte draga mie si anume NASA  mea de botez si de cununie ,poart acelasi nume ca al ei si sunt mandra de asta,o iubesc mult si o stimez pentru tot ce a facut pentru mine.
 Nasa daca te uiti sa stii ca Te iubesc mult! PUPICI MULTI.
 Si cum sunt o familie model mi-a adus cate ceva de la tara printre care si mere,si ce puteam face decat prajitura cu mere.
 Si acum prajitura
Se amesteca  3 linguri untura de porc la temperatura camerei  ,1 ou,1 cana zahar,3 linguri iaurt,1 lingurita bicarbonat ,1 fiola esenta de vanilie,se omogenizeaza apoi se adauga 300 gr faina,se amesteca bine.O sa iasa un aluat moale pe care al asezati cu lingura  in tava unsa  cu ulei si tapetata cu faina(eu am pus hartie de copt),aluatul al putezi netezi si cu mana este foarte usor de lucrat cu el si nu se lipeste,la coacere devine pufos si sfarmicios.
Merele in cantitate de 2 kg se curata ,se taie cubulete care se dinstuie pe foc cu o cana de zahar si scortisoara din abundenta ,nu trebuie sa scada tot sucul la fiert,apoi se lasa la racit,dupa care se amesteca cu 1 lingura de gris si 2 linguri de amidon, si se aseaza in tava peste aluat.
 Se coace cca 25 minute (cand se desprinde pe margini de hartia de copt inseamna ca este gata).
Se lasa la racit apoi se pune glazura de ciocolata).Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks