Skip to main content

FRIPTURA DE VITA LA CUPTOR

2kg carne de vita(1 buc=2kg)
codimente
Am spalat putin carnea si am pus-o intr-un vas,peste  am taiat ceapa rondele,am presarat coriandru,rozmarin,foi de dafin,boabe de piper,200 ml apa rece si 0,5 ml vin rosu!sa fie carnea acoperita de lichid),am pus capacul vasului si am dat la frigider pana a doua zi,am mai intors carnea de cateva ori.



Se scoate carnea din marinata si am spalt-o sub un jet de apa rece,am asezat-o in tava unsa cu ulei, am impanat-o cu usturoi si slanina afumata,se unge cu un strat de mustar cu boabe,am presarat vegeta cu gust de vita,boia iute,piper,cateva crengute de rozmarin,am turnat 1 cana de apa ,am dat carnea 1 h  si 30 minute la cuptor acoperita cu folie de aluminiu,dupa care am luat folia si am mai dat-o inca 1 h stropind-o din cand in cand cu zeama din tava ,totul se petrece la foc mic(se mai complecteaza cu apa).
Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks