Skip to main content

MANCARE DE LINTE CU CIOLAN

1 cana linte,inmuiata de seara
1 morcov taiat cubulete
1 pastarnac taiat cubulete
1 ardei gras (in cazul meu gogosar rosu ,de la congelator)
1 ceapa tocata marunt
3 linguri ulei
500 gr ciolan(fara os)
sare,piper
Rantas:
5 catei de usturoi tocati marunt se calesc cateva secunde in 2 linguri ulei,adaugam 1 lingura faina,prajim putin,stingem focul si adaugam 1 lingurita boia.
Lintea am fiert-o cu ciolanul 20 minute in oala sub presiune,apoi se stoarce,dar daca o fierbeti in oala normala,o verificati pana este moale.
Separat am calit ceapa,morcovul, pastarnacul si ardeiul ,am pus cateva linguri din zeama de pe lintea strecurata,am lasat cateva clocote,am adaugat lintea ,am codimentat si am pus rantasul,am lasat-o sa fiarba 5 minute amestecand continuu.Am servit-o cu ciolan feliat.Pofta buna!!!Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks