Translate

miercuri, 19 mai 2010

CLATITE CU CIOCOLATA

1 ou
2 linguri zahar
50 ml ulei
un praf de sare
2 linguri cacao
1 esenta rom
250 gr faina
apa minerala cat cuprinde
 Oul se amesteca cu zaharul,uleiul,sarea,cacaoa.esenta de rom,la sfarsit adaugam faina alternand cu apa minerala,apa punem cat vrem de subtire sa iasa aluatul.Se coc in tigaie teflonata pe ambele parti pana se rumenesc.Se umplu cu dulceata,branza de vaci,ciocolata.Eu le-am umplut cu ciocolata in doua culori(cumparata din comert).

10 comentarii:

  1. Mammma mia cum arata.Trimite si la Tg.Mures vreo doua, please.
    Te pup si eu si iti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yvonneeee,vezi ca suna postasul la usaaaa,deschide au sosit clatitele.Te pup si o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai la Targu Mures trimiti????
    Astept si eu.........

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am mai facut clatite in felul acesta,foarte interesant am sa le incerc si eu cat de curand.Arata foarte bine te pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Judy,trimit si la tine,stai la panda sa vezi cand suna postasul,te pup si o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand era mica fetita faceam tot felul de modele si culori,manca foarte rau si vroiam sa-i fac pofta,astazi mi-am adus aminte,dar le-am facut doar cu cacao,mai fac cu siropuri colorate.Te pup Gabriela si multumesc de apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super ,nu m-am gandit niciodata sa pun in clatite cacaoa!! Astea trebuie sa le fac neaparat...mersi pentru idee!
    Un blog delicios ..complimente!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Nicoleta,sunt foarte bune.Multumesc si de vizita si te mai astept.O duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sunt fan clatite, dar cu cacao n-am incerat pana acum. Din toate ingredientele ti-au iesit 13 clatite sau ai dublat cantitatile? Merci

    RăspundețiȘtergere
  10. Au foast 14,dar una am mancat-o inainte sa fac poza,din cantitatile care le-am scris au iesit 14.Multumesc de vizita si te mai astept.Dupa masa placuta.

    RăspundețiȘtergere