Translate

luni, 24 mai 2010

PLACINTA CU TON SI HREAN

200 gr aluat de paine framantat cu ou si lapte
1 conserva de ton
cateva lingurite de hrean la borcan(din comert)
2 felii branza topita
cateva fire de mara
 Am intins aluatul,pe jumatate de aluat am asezat feliile de branza topita,peste am presarat tonul scurs de ulei,am pus hreanul cate o gramajoara din loc in loc si am presarat marar tocat,am acoperit cu cealalta parte de aluat ,am indoit marginile sub placinta,se aseaza in tava tapetata cu faina,am uns cu ou si presarat susan,lasam la odihnit 15-20 minute  si o coacem  pana se rumeneste.Se serveste calda sau rece.

4 comentarii:

  1. Am sa incerc si eu reteta, ca prea arata bine.
    Premii la mine pe blogg pentru tine.
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Yvonne,sa-mi spui daca ti-a placut combinatia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai dar cate variante!
    Sigur este bune, bune in schimb ai de unde alege.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte bune Daniela,cel putin noua ne plac tare mult.Te pup!

    RăspundețiȘtergere