Skip to main content

PRAJITURA CU FOAIE SFARAMATA

fOI:
4 galbenusuri
200 gr zahar
1 praf de copt
250 gr margarina(sau 150 gr untura)
Smantana cat cuprinde (sa iasa un aluat nelipicios si bun de intins)
Se fac 3 foi
CREMA1
1 din foi se sfarama
200 gr unt sau margarina
150 gr zahar
2 linguri cacao
2 linguri gem
1 esenta rom
CREMA 2
4 albuse
150 gr zahar
 Pentru foi se freaca galbenusele cu zaharul si margarina apoi se adauga celelalte ingrediente.Aluatul se imparte in trei si se da la rece.Foile se coc pe dosul tavii 10 minute.Eu am impartit aluatul in doua si am copt doua foi.
La crema amestecam toate ingredientele si umplem cele doua foi.Eu am pus crema peste o foaie.
Deasupra se bat albusele cu zaharul pe abur.(RETETA DE BAZA)
Eu deasupra am pus crema de vanilie(1/2 budinca de vanilie amestecata cu 150 gr unt)
Am ornat cu glazura de ciocolata(am topit 100 gr ciocolata cu 1 lingura unt).

Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks