Translate

vineri, 30 iulie 2010

PLACINTA CU IAURT

1/2 pachet  de placinta
400 gr iaurt
5 oua
1 legatura marar
sare,piper
2 linguri gris
Foile de placinta se ung cu ulei sau unt topit,jumatate se aseaza in tava unsa sau tapetata cu hartie de copt peste care se toarna urmatoarea compozitie: se amesteca iaurtul cu ouale,mararul si codimentele ,se aseaza cel de-al doilea rand de foi unse intre ele si se coace pana trece testul cu scobitoarea.
Dupa ce o scoatem din cuptor se acopera cu un prosop.Se poate servi calda sau rece.

4 comentarii:

  1. Placinta cu marar e preferata mea,de cate ori ajung la soacra mea tot de atatea ori o pun sa-mi faca placinta cu marar,nu te gandi ca eu nu stiu sa o fac dar parca la ea e mai gustoasa,si cum la altii mancarurile si prajiturile mi se par mai bune ca la mine acasa,te rog...! o bucatica si la tanti gabriela!arata foarte bine,pupik si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tanti Gabriela bucatica te asteapta,sunt convinsa ca stii as faci,dar si eu sunt de parere ca la altu este mai bun.Te pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. aratatare bine placinta!am mai auzit de ea.....si sper sa mi fac timp sa o prepar si eu.cred k e si tare gustoasa.felicitarile nu s de ajuns.....sa fisanatoasa sa faci cat mai multe minuni!pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet de aprecieri si te mai astept in bucataria mea.Te pups i o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere