Translate

vineri, 24 decembrie 2010

CHIFTELUTE UMPLUTE

500 gr carne tocata
2 felii de paine inmuiate in lapte si stoarse
sare,piper,boia
1 ou
3 catei de usturoi
200 gr cascaval
5 oua de prepelita
Susan pentru tavalit chiftelutele
ulei pentru prajit

Carnea se amesteca cu painea,se codimenteaza,se adauga usturoiul tocat,oul,se omogenizeaza bine,apoi cu palmele ude rupem putin din compozitie aplatizam putin si punem cascavalul sau oul la mijloc si cu podul palmei formam mingiute care se dau prin susan si se prajesc in ulei incins.

6 comentarii:

  1. Mai ce harnicuta esti...ce de bunatati ai facut!!!
    Craciun fericit !!

    RăspundețiȘtergere
  2. pup Bianca!!!!Sarbatori fericite si tie!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tantissimi auguri di un Buon Natale
    ciao

    RăspundețiȘtergere
  4. sTEFANIA,,,,BUON NATALE!!!TE PUP!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu stiu chiftelutele astea sub denumirea de "oua scotiene"...tot am zis si eu ca le fac..poate de Pasti ;-)
    puuup

    RăspundețiȘtergere
  6. Liana mie mi-a venit ideea neestiind ce sa fac cu ouale de prepelita,,,ca le-am primit si trebuia sa le consum cumnva,,,,,deci chiar le-am nimerit o intrebuintare,,,reteta chiar existand fara sa stiu!!!!!pupici!!

    RăspundețiȘtergere