Translate

vineri, 14 ianuarie 2011

PRAJITURA CU CREMA DE GRIS SI NUCA DE COCOS

Aluat:
300 gr faina
1 ou
2 linguri cacao
2 linguri lapte
3 linguri smantana
150 gr zahar
1 praf de copt
1 lingura untura
Se cern ingredientele uscate apoi se amesteca cu restul si se obtine un aluat usor lipicios,se lasa la rece 15 minute,apoi se imparte in trei parti egale si intindem 3 foi care se coc 15 minute la foc potrivit.Foile au 19/28cm.
Crema:
220 ml lapte
7 linguri gris
50 nuca de cocos
2 fiole esenta de vanilie
200 gr unt
Din lapte ,zahar si gris fierbem un sos gros care rece se amesteca cu untul,si adaugam esenta de vanilie.










Crema se imparte in trei parti si se intinde intre foi si deasupra,se orneaza cu multa nuca de cocos.

16 comentarii:

  1. Arata tare bine!Eu nu am facut nici o data crema cu gris!Intr-o zi tot o sa-i vina rindul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place tot ce-i cu cocos. Arata super. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata delicios... si daca e cu nuca de cocos... sigur imi place... Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma tot minunez de tine cat mai poti face de mancare:)) Eu m-as face cat china sa gatesc atatea dulciuri si mancare:) Bine ca ai altfel organismul.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos ai aliniat tu acolo foile de cacao ca la armata ,praji.asta seamana cu Alba ca zapada,numai ca e pe invers colorata,sunt sigura ca-i la fel de buna,te pupic si apropo sa sti ca -mi place sa vad foile coapte drept nu toate ondulate,pe margini,tu le-ai facut ca o experta

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bunaciune de prajitura.Mi-ai facut mare pofta.
    Te pup cu drag si-ti doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ,eu sunt Mirela,sunt tot in zodia rac ca si tine,sunt interesante retetele tale ,demne de retinut si incercat

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte buna, arata ca o felie de tort!
    Am si eu o reteta asamanatoare: fac un blat marou cu nuca si crema de gris pun deasupra si nu pun glazura, numai nuca macinata, te pup duce!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Janet,sa o incerci,este foarte simpla si sigur nu se taie.Pup!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Feli,ma bucur ca-ti place,te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bianca,am aceiasi meserie ca si tine,dar cu siguranta mi-am gresit cariera si cum Boc ne-a dat pauza,am beneficiat si eu,si tare ma bate gandul sa schimb domeniul,iar de silueta,,,,nu sunt manechin,chiar m-am ingrasat,,,si nu-mi mai pasa,,,pentru-ca am fost slaba si am avut o viata de calvar(cu ex sot),acum sunt mai plinuta si foarte iubita,,,,,iar de bucatarit,,,nu ma doare nimic cand gatesc si-mi place sa le combin eu,nu sa iau retete de-agata.Te pup cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Doinitza draga,nici nu ma asteptam la alte cuvinte de la tine,,,,,ambii(ex si actual) soti poarta uniforma,,,,,,te pup din suflet!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Yvonne,sa sti ca am nimerit-o tare buna!!!Te pup cu mare,mare drag si weekend placut si tie!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mirela,ma bucur din suflet ca m-ai vizitat si-ti place la mine,sa-mi dai de stire daca incerci vre-o reteta,si cu siguranta te voi vizita si eu.Te pup!!!si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multam Juci,te pup cu mare,mare drag!!

    RăspundețiȘtergere