Translate

joi, 10 martie 2011

FOCACCIA CU MASLINE SI ROSII II

Aluat:
300 gr faina
250 ml lapte caldut
25 gr drojdie proaspata
100 ml ulei
un praf de sare
1 lingurita zarhar
Se omogenizeaza ingredientele si v-a iesi un aluat moale(aproape curgator)care se lasa la crescut pana isi dubleaza volumul.
Mai avem nevoie de:
100 ml ulei
1 rosie
100 gr masline feliate
1/2 lingurita cimbru
sare de mare
50 gr ketchup
Asezam aluatul in tava unsa abundent cu ulei,facem gropite cu degetele(dar nu gaura)stropim cu ulei,spritam ketchup-ul ,asezam maslinele si rosia feliata,presaram cimbrul si stropim din nou cu restul de ulei,mai lasam 20-30 minute la loc cald apoi coacem la foc potrivit15-20 minute(testul cu scobitoarea).Se poate servi calda sau rece.

18 comentarii:

  1. Vaou! Ce tarta frumoasa ai! Focaccia ti-a iesit ca o floare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata extrem de bine si contine exact ce-mi place mie!
    Forma in care ai pus-o e tare draguta:)

    O zi placuta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place focaccia tare mult, dar m-am indragostit de forma ta de floricica .... Pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai facut pofta, nu am mai facut cam de mult. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu o portie,ca tare bine mai arata!pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Juci,ma bucur tare mult ca-ti place,,,,puppp cu mare drag,draguta ca de obicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela,multumesc de apreciere,iar forma si mie imi place tare mult!!!pupp si o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Danutza,multumesc!!!pupp si o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sara,nu facusem nici eu de mult si fapt pentru care m-am pus pe treaba!!O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabriela,pentru tine toata tava cu mare drag!!!pupp si o seara minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Flory,multumesc si o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Blatul asta de foccacia e perfect cred si de pizza. Neparat trebe sa-l incerc, deoarece pare foarte pufos!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mirela,merge si la pizza,iar daca vrei mai crocanta faci 1/2 de portie.O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Taio,multumesc de vizita,ma bucur ca-ti place.
    O zi buna si te mai astept in bucataria mea!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu mai plec de aici .Arata minunatttttt.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mirela,ma bucur ca-ti place,iti ofer un scaun la masa in bucataria mea.Pupp si o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere