Translate

luni, 7 martie 2011

PRAJITURA CU VISINE SI MAC

5 albuse
2 oua
200 gr zahar
200 gr unt
200 gr faina
10 linguri apa minerala
1 praf de copt
2 linguri seminte de mac
500 gr visine(in cazul meu congelate)
Albusele (5+2) se bat spuma tare cu 100 gr zahar.





Untul se freaca spuma cu 100 gr zahar,se adauga galbenusele pe rand,apa minerala si faina cernuta cu praful de copt,la sfarsit adaugam 10 linguri din albusele batute spuma,din compozitia obtinuta turnam 1/2 intr-o tava tapetata cu hartie de copt,asezam visinele pe toata suprafata,iar in cealalta 1/2 de compozitie adaugam semintele de mac si restul de spuma,omogenizam si turnam compozitia peste cea cu visine din tava,dam la copt timp de 25-30 minute la foc mic.Re ce se pudreaza cu zahar .

16 comentarii:

  1. Mirela tare faina-i prajitura,mac cu visine e combinatia ideala in Banat :) iti doresc o saptamana excelenta,te tzuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca ar fi in toiul veri,asa arata visinile,vreau si eu din aceasta prajituraaaaaaa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super faina si buna.
    te pup si-ti doresc o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma autoinvit la o feliuta si o servesc linga cafeluta... Pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata bineeee,,,,,insa eu nu am folosit niciodata macul in prajituri>>>>>>>.....o sa ma gandesc si eu la reteta taaa...pupici...si la cat mai multe reteteeeee!

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudia,doara as Banatanca 100% ,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Yvonne,multumesc,o saptamana frumoasa si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela,te servesc cu mare placere,cat despre visine le am in congelator ,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela,cu multa,multa placere!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Me and you,macul in cantitati asa mici este mai mult pentru decor,,,,,pupp !!

    RăspundețiȘtergere
  11. Maria si mie imi tare mult,,,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. tare buna trebuie sa fie ! mac,visine,grozava!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iau si eu un patratel si-ti urez o zi splendida de 8 Martie, La multi ani! te puuup

    RăspundețiȘtergere
  14. Liana,multumesc tare mult,,,,la fel iti doresc si eu de 8 Martie,,,multe flori si multa iubire,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere