Skip to main content

ALBA CA ZAPADA


Aceasta reteta apartine blogului:Diamond loves cuisine
FOILE:
3 oua
9 linguri zahar
9 linguri ulei
9 linguri lapte
1/2 lingurita amoniac stins cu zeama de lamaie
1 plic zahar vanilat
coaja rasa de lamaie
Faina cat cuprinde (cca 4-5 cani)
Se pun toate in robot ,se imparte in trei(eu am impartit in 4 pentru ca am copt in tava mai mica).Se coc cam 6-8 minute.
CREMA:
1 litru de lapte,8 linguri rase de faina,6 linguri zahar(mie mi s-au parut putine si am pus 200 gr zahar)zahar vanilat 2-3 pliculete si zeama de la o lamaie.toate se fierb ca o budinca,se lasa la racit si se amesteca cu 200 gr unt spumuit( eu am pus 250 gr unt)
A iesit foarte buna,era preferata multora dintre noi cand eram copii.
Multumesc mult autoarei pt reteta,o sa mai incerc si altele.
Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks