Skip to main content

TORT DE CLATITE

ALUAT DE CLATITE
1 ou
1 praf de sare
50 ml ulei
3 linguri zahar
coaja de potocala
faina cat sa iasa un aluat moale(cam 3-4 cani) .Se amesteca toate si se omogenizeaza cu apa minerala(care poate fi in combinatie cu lapte).Se coc clatitele individual.
CREMA:
1 pachet caramele de lapte sau caramel(eu am avut de lapte)
50 gr ciocolata menaj
1/2 plic de budinca de vanilie,cacao,caramel(eu am pus de vanilie)
1 borcan dulceata de portocale
50 gr unt
Caramele le-am topit impreuna cu ciocolata in baie de abur. Budinca am fierto conform
instructiunilor de pe plic, dupa care le-am amestecat si am pus untul.
Aranjarea foilor de clatite:se unge o clatita cu dulceata de portocale(sau de care avem),se acopera cu o alta clatita care se unge cu crema si tot asa pana terminam clatitele.Se acopera tot cu crema sau cu glazura(in cazul asta facem mai putina crema) si decoram cum ne imaginam,eu am prajit cateva nuci intregi si in felul asta am portionat feliile cu ele,oricum in momentul pozei nu am mai avut decat jumatate din tort sa pozez.A iesit delicios.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks