Translate

luni, 24 ianuarie 2011

CLATITE COLORATE

600 gr faina
1,3 l apa minerala
2 linguri zahar
un praf de sare
100 ml ulei
5 oua
Se mixeaza ouale cu zaharul,praful de sare,uleiul si se adauga alternativ faina cernuta cu apa.se coc in tigaie de tefal fara a mai pune ulei.
Compozitia am impartit-o in trei castroane,una cu vanilie si umplute cu dulceata de capsuni,una cu cacao si rom,umplute cu ciocolata,si ultima cu esenta de visine si umplute cu dulceata de visine.




MMMM,sunt o bunatate!!!

13 comentarii:

  1. bine ca nu vede fi-miu clatitele tale colorate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooww, ce de clatite ai facut...arata super....asa frumos colorate, yammy, yammy!

    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. harnicuto,toata ziua bucataresti,nu stai o clipa!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Violette,multumesc de aprecieri!!!!pup!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mimi,multumesc din suflet,imi place la bucatarie,,,nu putem manca precum as face eu,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce gustoase! Nu stiu de unde ai aceste idei geniale?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt minunate... arata frumos pe platou asa colorate. Pup1

    RăspundețiȘtergere
  8. Juci,mama a fost educatoare si cred ca i-am mostenit creativitatea,iar cand fetita a fost mica,nu prea se impaca cu mancarea,asa ca m-am jucat in bucatarie sa-i atrag atentia,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat sunt de faine...si buuune...tare bine arata! Clatite roz nu am facut inca, sa-mi spui de unde ai esenta aia bestiala de visine, ca vreau si eu. puup

    RăspundețiȘtergere