Translate

miercuri, 26 ianuarie 2011

CORNULETE CU COCOS SI VISINE

200 gr faina
1 budinca de vanilie
150 gr zahar pudra
10 linguri nuca de cocos
1 galbenus de ou
un praf de sare
50 gr untura
60 gr unt
aroma de vanilie si de visine
Zahar pudra pentru tavalit cornuletele(aprox 100 gr)
Faina,budinca si zaharul se cern,se adauga nuca de cocos,se amesteca bine ,apoi adaugam restul de ingrediente,omogenizam si impartim aluatul in 2 bucati ,in una punem vanilie si in cealalta aroma de visine.Rupem bucatele din aluat pe care le modelam sub orice forma dorim,eu le-am facut potcoave.





Se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt si coacem la foc mare 5-8 miute(nu prea mult ca se usuca),apoi asa fierbinti le tavalim prin zahar pudra,,,,,le asezam pe o tava si mai cernem deasupra lor asa calde zahar pudra din abundenta(pentru a se lipi mai bine zaharul),sau le mai tavalim inca o data prin zahar.

17 comentarii:

  1. Buna Mirela
    Ce cornulete ai facut!!!
    Ma surprinde foarte mult, puterea de colorat a esentei de vanilie.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, am vrut sa zic visine.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela,esentele eu le cumpar din Ungaria,si sunt tare multumita de ele,au si aroma puternica si in acelasi timp coloreaza,chiar si la cele cu vanilie le-a dat o culoare frumoasa,galbena,desi eu folosesc doar oua de casa,galbenul este mai intens.

    RăspundețiȘtergere
  4. They look delicious.From what I see they are some sort of cookies. I like the recipe.

    Have a great day :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mari,multumesc de apreciere!!Pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar ai facut ceva buuun de tot! Trebuie sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Juci,sigur o sa-ti placa,mi-au iesit tare bune,,,,mmmm,,,Pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau si eu cornulete si arome din alea colorate. Eu umplu innebunita sa gasesc macar colorant alimentar si inca nu l-am descoperit in tarisoara asta. Ce frumoasa culoare visinie... daca lasa-i o parte neprudate, iti furam farfuria cu tot cu cornulete... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela,asa cum i-am spus si lui Danutza,eu le cumpar de la unguri,astea din romania parca sunt apa chioara,dar de alea sunt tare multumita,si poate nu ma credeti,dar am pus doar esenta de visine,fara pic de colorant,,,,si asa a iesit,,,,am mai folosit la "clatite colorate"si tot asa faiine au iesit.Si au si gust de visine,,,,,Pupp Daniela!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos arata asa colorate. O idee minunata. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mirela draga, iti deschid usa doar daca-mi aduci si mie esenta de visine!...hi,hi...salivam deja la clatitele roz, acum inca o tura si la cornuletele astea faine roz...puup

    RăspundețiȘtergere
  12. sti de ce imi esti draga? ca tot timpul colorezi fursecurile, cornuletele,clatitele si chiar arata bine si-s gustoase,pe deasupra,daca au gust de visine,vanilie,etc,te tuc

    RăspundețiȘtergere
  13. Sara,multumesc din suflet!!!!Te pup cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Liana,promit solemn ca-ti aduc cand vin la Timisoara,,,,,si atunci sa vad ce comentarii vor fi si la preparatele tale cu esenta de visine,,,,da ce sa fac daca le-a si colorat,,,,,oricum imi pare rau ca nu mi-am facut poza si la mana,ca era rosie,,,,,de la framantat,,,......Puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Doinitza,ma bucur din suflet de aprecierile tale,dar am ramas cu sechelele astea colorate de cand era fetita mica,manca foarte rau si ma jucam cu mancarea sa o pacalesc,iar in alta ordine de idei,mama a fost educatoare si cred ca i-am mostenit partea asta decorativa.te pup cu mare drag!!!!

    RăspundețiȘtergere