Translate

duminică, 6 februarie 2011

FURSECURI CU BEZEA


Aluat:
300 gr faina
100 gr untura
2 galbenusuri
150 zahar pudra
un praf de sare
Se framanta un aluat care se lasa la rece 15-20 minute.
Bezea:
2 albuse
100 gr zahar pudra



Se bat spuma tare si se pune bezeaua intr-un sprit de ornat torturi.
Aluatul se intinde in foaie subtire si taiem cercuri(cat mai micute)care se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt si pe fiecare se sprituie un mot de bezea(eu am pus bezea doar pe jumatate din ele),se coc la foc potrivit cu usa intredeschisa 20 minute,apoi se lipesc cate doua cu dulceata de caise(sau altceva).

13 comentarii:

  1. M-am prezentat... M-ai ai sau le-ai papat pe toate... Hmmm, ce pofta mi-ai facut la vreme de seara... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am prezentat... Mai ai, sau le-ai mincat pe toate... Yamiii, ce pofta mi-ai facut acum la vreme de seara... Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare frumoase fursecurile draga Mirela.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumusele foc!dar ai facut destule...nu te-ai jucat!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce faine-s!!!!! am inteles ca esti favorita pe gustos.ro,ce mult ma bucur,chiar meriti din plin,te tuc

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce frumoase, tare bune! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetita mea ma tot intreaba:=mami cind facem fursecuri"dar tura viitoare o sa le incerc pe acestea,arata superrrrr.

    RăspundețiȘtergere
  8. Faine de tot fursecurile cu bezea, imi plac de mor!
    Lepse si premii te asteapt ala noi pe blog!
    Liana & Janet

    RăspundețiȘtergere
  9. Alison,multumesc!!
    Daniela,inca mai am,,te astept,pupp!!
    Maria,multumesc!!
    Geta,ma straduiesc,pupp!!
    Doinitza,multumesc din suflet,a fost o surpriza si pentru mine,,,dar una tare frumoasa,pupp!!
    Juci,multumesc din suflet,,,pupp!!
    Naty,multumesc tare,tare mult.
    Mirela,ma bucur tare mult ca-ti plac,sa-mi dai de stire,pupp!!
    Liana,si noua ne placcc!!!vin numaidecat dupa ele si multumesccc!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase, si eu le-am facut. Eu am reteta cu denumirea de "Non plus ultra".

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristina,ma bucur de aprecierea si vizita ta,eu le-am scris de la bunica ea le avea scrise "TURCE(adica TURTE) CU SPUMA",eu le-am modificat aspectul in sensul ca am pus bezea doar pe cea de deasupra,sa aiba stabilitate.Iti doresc weekend frumos!!!

    RăspundețiȘtergere