Translate

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

GOGOSI CU CIOCOLATA

Aluat:

500 gr faina,20 gr drojdie proaspata,1 lingurita zahar,1/2 lingurita sare,80 gr  untura,1 ou si framantati cu lapte caldut(cam 200 ml).Lasati aluatul la cald 1h,dupa care faceti melcisori(tehnica melcisorilor cred ca o stie mai toata lumea),umpluti cu budinca de ciocolata race la temperatura camerei,si ai  lasati in tava pana isi dubleaza volumul,apoi se prajesc in baie de ulei pe ambele parti pana se rumenesc.Reci se pudreaza cu zahar.

6 comentarii:

  1. Immmm ce-as manca vreo doi.Arata tare bine.
    Sa ai we fain.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna mirela ce bine arata am facut prajitura de cioco si cu portocale au iesit super de bune succes in continuare cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ely,multumesc!!!!ma bucur ca ti-au placut!!!

      Ștergere
  3. Mirela draga mea! Cum de nu curge afara budinga la prajire? Arata senzational, trebuie sa incerc neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Juci,am incercat,dar sincer cand m-am apucat pregatisem si o tava, ma gandeam ca o sa curga,am pus si cam multisoara budinca,dar surprinzator nu a curs absolut deloc,asa cum se vede si in poza,au iesit curate,,,,,,,,,,,,,merita sa le incerci,se topesc in gura si nu te mai poti opri din mancat.Te pupp!!

      Ștergere