Translate

sâmbătă, 19 martie 2011

PILAF DE OREZ CU PIEPT DE PUI SI MAZARE

1 piept de pui dezosat
1 ceapa
100 gr mazare(congelata)
1 morcov
2 linguri patrunjel verde
150 gr orez
50 ml ulei
2 cuburi concetrat de pui
sare,piper
Ceapa se toaca marunt,morcovul se taie cubulete,pieptul de pui se feliaza in felii mici,sau cubulete si toate se prajesc in ulei pana devin aurii,apoi se adauga mazarea si se acopera cu apa,se adauga cuburile de pui si se lasa la fiert pana este fiarta carnita,adaugam orezul si mai punem apa cat sa-l acopere,lasam sa fiarba 10 minute codimentam cu sare si piper,punem patrunjelul ,acoperim vasul cu capac si stingem focul(lasam vasul acoperit pana se umfla orezul .


11 comentarii:

  1. De dimineata buna, mi-ai facut pofta.Ce-as manca macar un pic.
    Te pup si-ti doresc o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare ne place pilaful cu pui, trebuie sa fac si eu ca- mi ai facut pofta, asa de bine arata!
    Pupici! Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Surac,bine ai revenit printre noi,ma bucur ca-ti place!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yvonne,,,,,te-as invita la cina,dar esti cam departe,,,pupp!!!!o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Juci,si noua ne place tare mult,,,,nu stiu de ce zic ca ne place tare mult,ca ne place orice este comestibil,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact asta am facut si eu ieri si azi n-a mai fost...buun de tot! puuup

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata si ce bun trebuie sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Medi,asa repede s-a papat,inseamna ca a fost tareee bunn!pupp!!

    RăspundețiȘtergere