Skip to main content

CHEC CU CIUPERCI SI CRUTOANE


Cum vineri am fost la piata si am gasit ciuperci cu 3 lei/kg ,am luat si eu 2 kg si am facut meniuri cu ciuperci in wekend.
 300 gr crutoane cu usturoi(facute in casa de mine)
4 oua
250 ml smantana lichida
150 gr spanac oparit
200 gr ciuperci oparite si taiate
 1 legatura ceapa verde
 3 linguri ulei
 sare,piper
 Ceapa se caleste in ulei cateva minute,se adauga ciupercile si spanacul,se mai lasa cateva secunde si se da la racit.Ouale se bat spuma cu smantana,se codimenteaza cu sare si piper ,se adauga in compozitia de mai sus racita ,iar la sfarsit se adauga crutoanele,omogenizam putin si turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt,dam la cuptor si coacem pana trece testul scobitorii.
 Se serveste rece ca aperitiv.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks