Translate

sâmbătă, 10 aprilie 2010

SARMALE

1 kg carne tocata amestec
400 gr sunca afumata(jambon) de casa
200 gr orez
1/2 kg ceapa
150 ml ulei
sare,piper,boia,cimbru(optional)
2 capatani varza
  Ceapa se curata si se taie marunt si se caleste in ulei,taiem cubulete 150 gr sunca,orezul se spala bine ,varza se curata de cotor si se portioneaza frunzele.Cand ceapa este calita o punem intr-un castron peste care adaugam carnea,orezul,sunca cubulete si codimentam dupa gust.Invelim sarmalele si le punem la fiert impreuna cu restul de sunca si cimbru.
 Se servesc calde cu: smantana,mamaliga.
 Stiati ca in oltenia sarmalele se mananca cu racituri(piftie)?

8 comentarii:

  1. Draga Mirela,
    wow! sarmale! felicitari! pentru mine ...prepararea sarmalelor este the ultimate! consider ca sunt foarte greu de facut..:( ..
    ..imi place cum au iesit ale tale!
    te-am adaugat in lista mea de blogur in in linkbar, deasupra header-ului

    RăspundețiȘtergere
  2. http://gabrielagosgodina.blogspot.com/bineanteles ca se poate,chiar ti-l dau cu mare placere,una peste alta,arata super sarmalelele tale,pupici!merci de vizita si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mihaela,sa stii ca nu se fac greu deloc,si eu credeam la fel si m-am tot plans pana am invatat o tehnica destul de usoara,data viitoare o sa-ti arat cum le impatur de usor si sigur vei face des.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc si eu de urari si de link,te mai astept si eu cu drag.O seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mirela,
    link-ul este: http://blogulbucatareseiincepatoare.blogspot.com/
    Multumesc! De abia astept sa ma inveti!
    Te pup!
    Cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely enjoying your
    blog and look forward to new posts.

    my web-site; dieta daneza

    RăspundețiȘtergere
  7. Excellent beat ! I wish to apprentice at the same time
    as you amend your site, how could i subscribe for a blog website?

    The account helped me a applicable deal. I have been a little bit familiar of this your broadcast offered vivid transparent concept

    Here is my web blog; dieta daneza pareri

    RăspundețiȘtergere