Translate

vineri, 21 ianuarie 2011

PRAJITURA CU SALATA DE VINETE

Blat:
150 ml smantana lichida
150 ml lapte(cat mai gras)
2 linguri amidon
1 lingura faina
1 lingurita vegeta(sau sare)
putin piper alb
4 oua
Amidonul se amesteca cu faina,apoi treptat cu laptele si smantana si se fierbe pe foc un sos gros care se lasa la racit(poate fi si caldut),dupa care codimentam,adaugam pe rand galbenusele ,iar la sfarsit incorporam cu grija albusele batute spuma.Turnam compozitia in tava mare de la aragaz si cocem la foc potrivit 20 minute.Imediat scoasa tava din cuptor taiati foaia in trei(daca doriti o prajitura mai mare dublati cantitatile si coaceti foi individuale).Foile obtinute se umplu cu salata de vinete si se orneaza dupa imaginatie.Sunt delicioase.

14 comentarii:

  1. Interesanta parjitura:) cand am vazut cu salata de vinete am zis ca sigur ai gresit dar apoi m-am dumirit:) Un aperitiv interesant..
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta si aratoasa... n-am facut niciodata, cred ca e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. După cum arată cred că sunt delicioase..
    mai ales dacă salata de vinete este cu maioneză!
    Un weekend excelent scumpa mea îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta aceasta reteta.Trebuie sa fie tare buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ati sarbatorit draga mea?
    Foarte gustos, ca un tort adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, cat de ingenios!!! Bravo! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bianca,vroiam sa fac rulada,si m-am sucit,am zis sa mai shimb decorul si a iesit prajitura asta,,,,pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daniela,este foarte,foarte buna,merita incercata,nici eu nu am facut pana acum .Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Elena,vinetele sunt cu maioneza,am as specific si in reteta,,,in rest este delicioasaaaaa,te pup cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria,este tare delicioasa,nu m-am gandit sa-mi reuseasca cu asa succes.Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Juci,draga mea,nu am sarbatorit nimic,eu asa fac de obicei si zilnic,,,,,fara un eveniment anume,,,,nu mancam mezeluri si salamuri de cumparat si atunci fac aperitive de astea,mai pune sotul la pachet,iar daca se nimereste un musafir,,,al saturam bine si-l trimitem acasa,,,,satul.Te pupppp!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Danutza,multumesc din suflet,,,,,si eu sunt incantata de ceea ce mi-a iesit.Te puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Esta receta me encantó sus ingredientes saludables y que bien te quedó,una bendición encontrame con tu blog,seguiré viendo tus buenas recetas y me quedo en tu blog maravillada,abrazos sinceros.

    RăspundețiȘtergere
  14. Rosita,gracias por su vizita,contento de que te gusten mis recetas,espera con drag.O hermoso dia!!

    RăspundețiȘtergere