Translate

duminică, 27 februarie 2011

RULADA CU CIOCOLATA SI NESS

Blat:
3 oua
2 linguri apa rece
6 linguri zahar
5 linguri faina
2 lingurite ness(dizolvat in 1 lingura apa fiarta)
1 lingurita praf de copt
3 linguri ulei
1 budinca de ciocolata
Albusele se bar spuma tare cu zaharul si apa,se adauga galbenusele,uleiul si nessul racit,iar la sfarsit budinca+faina+praful de copt cernute,se omogenizeaza si se toarn aintr-o tava mare tapetata cu hartie de copt si se coace 15-20 minute la foc potrivit,imediat scos din cuptor se ruleaza si se lasa la racit.
Crema:
200 gr unt
1 cutie de 400 gr finetti
5 linguri zahar pudra
 2 linguri esenta de ciocolata
Glazura:
100 ciocolata topita cu 50 gr unt.





Se omogenizeaza untul moale cu zaharul pudra si se mixeaza pana se topeste apoi se adauga finetti,se omogenizeaza si se adauga esenta de ciocolata.Rulada racita se desface si se umple cu grija cu crema ,se ruleaza la loc si se glazureaza cu ciocolata topita cu unt,eu deasupra am facut un joc de crema(optional)

37 de comentarii:

  1. Foarte fain arata si sigur e foarte gustoasa!!!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos decorata, ma inscriu si eu la o feliuta, ca acasa nu pot face rulada cu ness din cauza de copil mic... Pupici si o duminica placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o rulada foarte buna,vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu ciocolata si ness, mmmmmm...ce bunatate!! Vreau cel putin 2-3 portii:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. ciocolata si ness...Mmmmm, ce combinatie reusita...un deliciu!

    o seara frumoasa1

    RăspundețiȘtergere
  6. wAU, fata draga, ma faci sa-ti sparg usa...se poate??

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu multa crema......si cu finetti,pe gustul baiatului meu!Minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bianca,ma bucur ca-ti place,,,este tare buna,,,puppp cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela,te servesc cu mare drag!!!!te pupp si-ti doresc o saptamana frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela,cu tot dragul te servesc si pe tine!!!pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Danutza,,,,,cu mare,mare drag,cate vrei,pana la capat toate pentru tine,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Violette,asa este un deliciu,,,o sapatamana frumoasa1!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Liana,la orice ora din zi si noapte,esti bine venita si daca ma anunti din timp iti pregatesc ce vrei tu,,,,,,cat despre usa si asa vrem sa o schimbam,,,ne-ai face un bine,,,,,puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Janet,ma bucur ca-ti place,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mmmmm....vai Mirela ce imi faci!ADOR CAFEAUA SI CIOCOLATA.Am furat reteta pt. mai incolo,deoarece acuma nu pot sa maninc ce contine cafea din cauza bebelui.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-ai pus deoparte o portie?acum vin,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si rulada asta! Super!Cum e in reclama: prea buna, prea fina.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cristina,ma bucur de aprecierea ta,puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Lili,sunt incantata ca vrei sa incerci reteta,,,,te pup cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Gabriela,este pusa la rece pentru tine!!!!!puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. vai cum arata !!! viu si eu cu cafeaua!

    RăspundețiȘtergere
  22. Juci,tare ma bucur ca-ti place,,,,puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Pansy,te astept cu mare drag si fara cafea,,,puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. o rulada tare reusita,sectiunea arata ca la o profesionista,felicitari ,scumpica,pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Mirela ; Fe-e-e-li-i-ci-i-i-ta-a-a-ri! Sint S-U-P-E-R-+B-U-U-U-N-N-E-E-E-E-E!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Mirelus,iti doresc o primavara eterna in sufletul tau,bucurie si multa Iubire!!!

    Rulada arata demential!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Waw... ce apetisanta arata!
    Imi place foarte mult cum ai decorat rulada, nu mai zic de ingrediente, sigur este delicioasa.
    Cand am vazut reteta am crezut ca ai facut-o pentru a participa in proiectul dulce romanie.

    Iti doresc o primavara frumoasa.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  28. Bună scumpo!
    Arată super...îmi iau porția
    ca de obicei și savurez alături de cafea..
    Să ai o primăvară superbă alături
    de cel drag ție!
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  29. Doinitza,,,multumesc din suflet,,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Judy,multumesc si la fel iti doresc si eu.Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Daniela,multumesc din suflet pentru aprecieri,nu particip la nici un concurs,,,,in primul rand sunt multe fete mult ,mult mai talentate decat mine,in al doilea rand daca imi doresc ceva,cam imi permit sa-mi cumpar (daca nu astept pana pot).Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Elena,te rog sa te servesti,,,,pacat ca nu esti mai aproape,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  33. ciocolata...ness....preferatele mele....pe langa faptul ca arata foarte bine cred ca trebuie sa fie si tare buna rulada aceasta

    RăspundețiȘtergere