Translate

miercuri, 16 martie 2011

CARNE DE VITA IN SOS DE MAZARE

500 gr carne de vita
300 gr mazare boabe(congelata am avut eu)
2 morcovi
1 ceapa
150 gr pasta de rosii
3 catei de usturoi
2 linguri marar tocat(proaspat)
1 lingura mustar cu boabe
2 cuburi vegeta concentrat de vita
sare,boia,piper
50 ml ulei
1 lingura amidon

Carnea de vita se fierbe in apa(fara sare)pana se inmoaie(eu am fiert-o in oala sub presiune).




Ceapa si morcovul se toaca marunt,carnea fiarta se feliaza si se prajesc toate in ulei pana se rumenesc,se adauga mazarea , se toarna apa pana sunt acoperite si pasta de rosii,se lasa la fiert pana se inmoaie mazarea si morcovul,apoi se adauga cuburile de vegeta,mararul,usturoiul tocat marunt ,sarea,boiaua si piperul,lasam sa dea cateva clocote si turnam amidonul amestecat cu putina apa,lasam sa fiarba mestecand continuu pana se ingroasa putin lichidul si putem servi.

16 comentarii:

  1. Luni am facut si eu, dar cu carne de porc.
    Ne place... Hm! Bun! Bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foooarte buna! Imi place mult reteta, o sa o incerc cat mai curand (trebuie sa-i conving pe ai mei sa pape mazare ca lor nu prea le place - eu o ador)! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Juci,sotul meu este inebunit dupa mazare,,,,asa ca astazi i-am facut pofta si are noroc ca-mi place si mie,,,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutza,mi-a iesit tare gustoasa,asa ca sa ma laud singura,si am pus putin mai mult piper si iesit picanta,,,super pe gustul nostru.Pupp!!!si ma bucur ca-ti place.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super bine...Si mie imi place mazarea si chiar ma gandeam sa fac si eu zilele astea...
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Violette,multumesc si,,,,spor la gatit!!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. super bun! credca pentru mine n-a mai ramas nici o portie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata bine... Mazarea am facut-o numai cu carne de pui.. niciodata cu carne de vita... Merita sa incerc reteta ta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mancarea mea preferata ,imi place foarte mult,mai ales un pic picanta,yammy!gustoasa!ps.merci de premii inca nu am reusit sa le postez,sper sa am timp intr-o zi cand voi fi mai linistita!pupicei si merci!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata numai buna de papat azi la pranz :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Pansy,din pacate nu si imi pare tare rau.Puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felys,ma bucur ca-ti place,eu o fac si cu afumatura,si cu carnati si oua,si cu carne de porc,,,,,carne sa fie,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabriela,postezi cand iti pica tie bine,,,si ma bucur ca mazarea mea este pe gustul tau,,,,si a sotului meu,,,,,,dar si a mea,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. pe asta o fac si eu da cu carne de porc si diferenta e ca nu pun usturoi,dar si asa arata foarte bine si carnea de vita i da dulceata,pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Doinitza,asa cum am spus si mai sus,eu o fac cu orice fel de carne,,,,,numai carne sa fie,,,puppppp!!!!

    RăspundețiȘtergere