Skip to main content

CIULAMA DE CIUPERCI CU CARNE DE PORC

1 ceapa mare
50 ml ulei
400 gr carne de porc taiata cubulete(eu am avut muschiulet)
500 gr ciuperci
sare,piper,boia
Sos:
300 gr smantana
2-3 linguri lapte
4-5 linguri faina(eu am pu 3 linguri amidon si 2 linguri faina)
1 lingura vegeta
Se omogenizeaza bine.
Ceapa se caleste putin apoi se adauga bucatile de carne,se prajesc pana devin aurii,se adauga ciupercile taiate felii si se lasa sa fiarba la foc mic,se maia adauga apa pana este carnea fiarta(eu am adaugat apa in asa fel incat la sfarsit sa ramana cca 700 ml zeama)la sfarsit adaugam codimentele si  sosul,mai dam cateva clocote si se poate servi alaturi de mamaliga , piure de cartofi,orez si muraturi.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks