Translate

duminică, 27 martie 2011

NEGRESA CU CAFEA




Blat:
5 oua
250 gr zahar
100 ml ulei
2 cani faina(nu le-am cantarit ,am pus cu cana)
100 ml apa minerala
150 ml lapte
3 linguri cacao
1 praf de coptOuale se bat cu zaharul,adaugam uleiul,apoi adaugam alternand ingredientele uscate(cernute)cu apa si laptele.Se toarna compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si se coace 40-45 minute la foc mic.
Crema
300 ml frisca lichida
3 lingurite ness
6 lingurite zahar pudra
un strop de apa fierbine(2-3 linguri)
Se omogenizeaza apa cu cafeaua si zaharul si se adauga in frisca batuta  .crema obtinuta se intinde peste blatul racit si se da la rece.

26 de comentarii:

  1. chiar arata binee.!mi e nu mi iese asa frumoasa negresa! o dataaa.....demult am incercat.....dar o sa incerc si reteta ta!.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine, eu tot incerc sa nu mai prepar deserturi dapai slabe sanse cu atatea bunatati ce vad pe net :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow... foarte bine arata... trebuie sa o incerc si eu!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum ai decorat-o... parca-i un fagure...As servi acum o feliuta si cu ochii... Pupici si... noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte buna acum de dimineata :P
    Inainte s-o iau din loc, ma servesc cu felia deja taiata - ca sa am energie :D
    O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa fie tare gustoasa dupa cum arata si e foarte simplu de facut ,eu am pregatit un tort de biscuiti cu crema de inghetata falsa ,preferata fetitei,ca nu era sa coc duminica,iar sambata,n-am avut timp,cum stai cu lucrarile,vin in claca ?:-))))pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata delicios!Cred ca e si mai delicioasa dupa reteta ta, nu am incercat pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  8. Parca am zis asta deja!
    Cind vin la tine nimic nu ma mai doare!
    Uite ce prajitura bunaaaa!
    Ai miini de aur! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac prajiturile cu ness...felia din farfurie arata imbietor de apetisant!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Me and you,o singura data am patit sa nu-mi creasca,,,,,in rest am combinat mai multe retete si mi-au iesit,,,trebuie sa-ti iasa.Pupp!!si o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Explora,multumesc,si eu zic la fel,,,o zi frumoasa1!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daniela,te poti servi virtual cu toata tava,,,ha,haaa,,,pup si o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alina,ia cu incredere,,,este buna pentru energie,,,o zi frumoasa1!

    RăspundețiȘtergere
  14. Doinitza,buna prajitura,iar cu lucrarile inca nu mi-a venit mesterul,,,abia comandam usi,,,am spart balconul si deastea pana vine el,,,pup si te chem cand este gata,,,,,dar la inaugurare,,,pupppppp!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Danutza,este foarte usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  16. Juci,draguta ca de obicei si ma bucur ca-ti sunt de leac,,,te pup cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Violette,multumesc de apreciere!!pup!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Norocul pofticiosilor este ca virtual nu expira produsul,si nici nu ingrasa...deci...imi iau si eu o portie.:)) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce prajiturica buna...pe placul meu !

    RăspundețiȘtergere
  20. Evelina,ai dreptate si tare mult ma bucur ca-ti place.Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nicoleta,ma bucur tare mult ca-ti place.Pupp!

    RăspundețiȘtergere
  22. yamm.. cu cafea.. asta chiar ca e o combinatie minunata. pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Alina,asa este,,,,,mi-a placut si mie ce a iesit.Pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Mireluta draga, ai scris la ingrediente 150 ml frisca lichida, la instructiuni ai zis lapte. Pui frisca sau lapte in negresa? Sunt fff incantata de retetele tale, mi ai dat niste idei minunate de creme, rapide si gustoase. Mii de multumiri si pupici:)
    Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,multumesc tare mult pentru aprecieri,este lapte nu frisca,dar cum retetele imi apartin probabil eram cu gandul la crema cand am scris reteta(dar se poate pune si frisca,are acelasi efect).
      Am corectat!!!
      Pupp!!

      Ștergere