Translate

sâmbătă, 12 martie 2011

SARATELE CU KETCHUP

Aluat:
3 linguri cu varf untura
3 linguri maioneza
1 ou
1 lingurita sare
2 lingurite marar tocat
300 gr branza de vaci(sau telemea)
1 praf de copt
faina cat cuprinde
Mai avem nevoie:
2 linguri ketchup
100 gr cascaval
sare de mare,boia
Se amesteca ingredientele adaugand faina pana obtinem un aluat moale si nelipicios care se lasa la odihnit 30 minute la loc rece.
Aluatul se imparte in trei ,se intinde fiecare in foaie (eu intind direct pe hartie de copt),se aseaza in tava,se unge foaia cu ketchup,se presara cascaval si sare de mare,se taie fasii si se coace la foc potrivit pana se rumenesc.Se lasa la racit.
Eu am facut o foaie cu ketchup,una doar cu cascaval si din una am facut pachetele cu cascaval pe care le-am uns cu ou si presarat cu boia si sare de mare.

14 comentarii:

  1. Bună scumpo!
    Arată super....eu am făcut
    o plăcintă cu brânză dar azi
    nu mănânc abia mâine...
    Un weekend excelent!
    Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, bune, bune... as minca si eu vreo citeva... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac tare mult saratelele...oricare ar fi ele. Dar ingrasa rau:)
    Ce e cu aparatul tau? Parca scoate pozele in ceata...
    Vezi un pic la reglari
    Pupici..

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena,esti draguta ca de fiecare data,,,eii si branza super buna!!!!pupp si un weekend minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daniela,cu mare drag te-as servi,,,,dar esti tare departe,,,,pupp si un weekend minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca si noua ne plac tare mult,le-am manca si de pe jos,,,,aparatul nu are nimic,era un soare puternic in toata casa,la ora aia asa este la noi,,,si bine ca bate,,,iar daca mai asteptam sa treaca soarele nu mai aveam ce sa pozez.Pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bune saratelele...eu as tot manca mereu!
    Pupici si un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Danutza,si noi rontaim in continuu cand fac,si fac destul de des.Pupp si weekend minunat si voua!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut,te astept sa ridici un premiu de pe blogul meu.
    http://bucatepealese.blogspot.com/2011/03/premiu-de-la-mine-pentru-tine.html
    O zi placuta !

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am ridicat deja,te pup draguta!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce idee minunata sa le faci cu ketchup.Tare bune trebuie sa fie.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Medi,asta petru ca am ramas in pana de oua,de obicei am o femeie care imi aduce de casa,dar s-a imbolnavit si nu stiu unde sta,iar ce am cumparat le-am terminat inainte sa ma gandesc ca fac si saratele.Pupp!!!

    RăspundețiȘtergere