Translate

marți, 30 iulie 2013

VESTUTA SI PALARIE




9 comentarii:

  1. HOLA, COMO STAS... INTERESANTE TU BLOG, ME ENCANTO..¡ TE FELICITO.
    AHORA TE SIGO, TE INVITO A QUE ME VISITES Y VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA SIEMPRE..
    BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani!
    Iti doresc un An Nou cu sanatate,bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani!!Multumesc de urare!!!Te pup cu mare drag si-ti doresc tot binele din lume!!!

      Ștergere
  3. Draga mea, unde-ai disparut? Mi-e dor de prajiturile tale bune!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,nici nu-ti dai seama ca bucuroasa sunt ca cineva imi simte lipsa.
      Am luat o pauza,si m-am apucat de crosetat mai serios.
      Te pup cu mare drag!!

      Ștergere
  4. buna mirela ce mai faci cind vi cu noutati se apropie floriile pastele iti dorec sarbatori fericite alaturi de cei dragi si de paste un christos a inviat cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
  5. buna mirela ce mai faci cind mai vi pe blog cu retete noi sa ai un paste fericit alaturi de familie kristos a inviat cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ely,Sarbatori fericite si tie!!
      Nu stiu cand am timp sa mai si postez???

      Ștergere